Soapdish
Sally Field leads an all-star cast in this sidesplittingly funny look at a scandal-ridden TV soap opera. Kevin Kline, Robert Downey, Jr., Whoopi Goldberg, Cathy Moriarty and Elisabeth Shue star as the zany cast and crew of The Sun Also Sets, America's hottest "soap," where on-screen drama and off-screen craziness combine for outrageous hilarity! There's enough dirty laundry to keep everyone in hot water in this unadulterated comedy hit that's "99 and 44/100 percent fun!" - Joel Siegel, Good Morning America.