Solos: The Jazz Sessions
An up-close portrayal of Frisell, filmed by Daniel Berman at the Berkeley Church in Toronto. This rare solo session features an intimate look into his electric guitar and looping wizardry, and includes an exclusive interview with Frisell. On the taping of Solos Frisell comments, "It's a weird thing playing solo. I live for the interaction with other musicians."