Sophia Antipolis
Sophia Antipolis is a technology park on the French Riviera, nestled between the sea, the forest and the mountains. Sophia is also the name of a missing young woman. A group of vigilantes, members of a sect and women seeking plastic surgery wander around and look for some sort of connection.