Spirited
Imagine Charles Dickens’ heartwarming tale of a scrooge visited by four ghosts on Christmas Eve—but funnier. And with Will Ferrell, Ryan Reynolds, and Octavia Spencer. Also, huge musical numbers. Okay, we’re asking a lot. Maybe just watch the trailer?