Split Lip
In the underground world of contract killers, mistakes cannot be tolerated. Set (Dorée Seay), a young brutal fighter with an icy exterior, finds out the hard way when one mistake sends her on a treacherous journey to clear her name. Hunted by her mentor Karlton (Dejean Brown) and a whole roster of psychopaths, including the infamous Ghetty (Eli Godfrey), she stumbles into the friendship of a curious stranger (Christopher Labadie) and his over-protective sister (Maryam Cné). With a world of violence at her heels, and a ticking clock on her life, Set fights with everything she has to see her journey’s end.