Stakeout
Ray (Jeremy Sumpter) is a private investigator learning the ropes on the streets of L.A, with his mentor, Joe (Tom Berenger); A cynical, veteran, broken shell of a man. When Joe's attitude begins to infect Ray, danger and heartbreak are inevitable.