Star Knight
A mysterious craft appears above a medieval village, sparking fear and chaos. When Princess Alba vanishes, Klever sets out to rescue her from a strange cosmic knight. In this gothic sci-fi tale, boundaries blur as power, greed, and love collide in an epic quest.