State Of Grace
In this neo-noir crime film, an undercover cop (Sean Penn) comes back to his old neighborhood in New York City's Hell's Kitchen to bring down the Irish Mafia, which is now led by two of his childhood friends (Gary Oldman and Ed Harris).