Steve and Maggie - It's Time to Play!
It's time to play with Steve and Maggie in this new, playful movie! First, let's see what kind of new toys Steve has in his new room. Then, lets play with trucks, open some surprise eggs, go on a dino safari, and more! Your child is sure to love this educational movie while watching, playing, and singing along!