Join Steve and Maggie on an adventure packed full of mystery and magic! From the case of the missing Halloween creatures to the strange noises outside the treehouse and those spooky shadows in the haunted house! Can you help them solve the mysteries? Expect plenty of Maggie's magical surprises, catchy songs, and exciting discoveries along the way.