Stranger Eyes
After the unexplained disappearance of their baby daughter, a young couple receives strange videos and realizes someone has been filming their daily life, even in their most intimate moments. The police set up surveillance to arrest the voyeur they suspect of the kidnapping. But the family starts to crumble as secrets unveil under the scrutiny of eyes watching them from all sides.