Strippers vs. Werewolves
Werewolf Mickey is killed with a silver fountain pen by exotic dancer Justice after becoming overly "excited" during a private performance at the London girly club, Vixens. Covering up the incident, club owner Jeanette disposes of Mickey's body and attempts to carry on business as usual. But Mickey had some nasty friends who are out for revenge, leading to an inevitably gory showdown as the next full moon rises.