Strong Underdog
Jung Woo (Lee Dae Hwi), a bullied high school student, endures daily torment at the bottom of the social hierarchy. When Jae Seong (Kim Do Yon) organizes a fighting tournament targeting the weakest students, Jung Woo sees an opportunity for redemption. Meeting Min Ah (Chae Won Bin), a new transfer student, he finds the motivation to stand up against Jae Seong and his gang. Determined to fight back, Jung Woo trains rigorously and enters the tournament, battling through each round with the hope of defeating the school's most notorious bully. His journey becomes more than just a fight for survival, but a chance to defend himself and other victimized students. Will Jung Woo have the strength and courage to overcome his tormentors and emerge victorious? "Strong Underdog" is a 2023 South Korean action, comedy, and drama film directed by Ryu Gwang Hyeon.