Suffocation
After getting out of jail where she learned how to take care of the sick, Alma, an albino woman, decides to recover something much more important than her own freedom. In order to do so, Alma is forced to take care of Clemente (a hypochondriac with an OCD to avoid a sudden death) at night. The relationship between them will transit from suspicion and fear to tenderness and love.