Summer Nights
Michele and Helene seem to be the perfect couple. However, on weekends, Michele steps into a secret life, as a transvestite, Mylene, in a hidden French forest. There, Mylene meets with a lover, Flavia, another transvestite who once fought alongside Michele in war. Michele works to balance his double life, but soon, Helene becomes concerned with her husband's mysterious trips.