Sunny - Level 1
They say the lack of sunlight affects our mood- that the natural balance of the human mind state quickly shifts with presence of the giant solar fireball in the sky. But this isn’t about winter blues or summer depression. Sunny is a mental disposition, and not just one reserved for beaches and fun parks. Level 1 injected a positive mood into the ski season – giving a dose of light therapy to dark northern landscapes of Scandinavia, Alaska, Japan and British Columbia. So sit back and relax, put your shades on and soak up the rays- the future looks bright. Your digital copy of Sunny comes with almost 30 minutes of free bonus footage! Six edits offer you a new perspective on the season: Push To Shove, Will Wesson Edit, SuperUnknown Remix, Niklas Eriksson Edit, ARcast Phantoms, Turkey Extended.