Supernatural: Red Bull
Red Bull Supernatural brings together 18 of the best back country snowboarders for a one-day freestyle competition on a course designed to show off and test each athlete’s strength in various disciplines of the sport. Red Bull Supernatural promises to deliver a run beyond anyone’s wildest dreams. Super, Natural is a registered trademark of the Province of British Columbia. The Red Bull Supernatural event was not affiliated with or endorsed by the Province of British Columbia.