Supporting Mom's Affair
Ye Ri (Lee In Young) is determined to help her mother, In Sook (Choi Sol Hee), escape the pain of her husband Byeong Cheol's (Yoo Byung Sun) constant infidelity. Despite her mother's reluctance, Ye Ri actively seeks to find her a new boyfriend, believing an affair is the solution to her parents' troubled marriage. When Byeong Cheol begs In Sook to let him go, Ye Ri sees an opportunity and begins interviewing potential romantic partners for her mother. Her mission becomes a comedic journey of finding the perfect match while navigating the complexities of her parents' relationship.