Love on the Menu
Han Gyu Rim (Ahn Hee Yeon) is the vibrant heart of the local market, where her legendary side dish shop serves up comfort alongside her signature warmth. Known since childhood as "Leader Han," Gyu Rim is always the first on the scene, ready to lend a helping hand whether a neighbor is facing a tragedy or a triumph. Her world turns upside down when she crosses paths with Kim Mu Jin (Ha Seok Jin), a talented chef at a local Italian restaurant. While Gyu Rim sees a humble cook, Mu Jin is actually hiding a massive secret: he actually comes from wealth, desperately trying to shed his privileged past. As Mu Jin finds himself inexplicably drawn to Gyu Rim’s chaotic, radiant energy, an undeniable connection blossoms. But can their budding romance survive once the truth comes to light?