Reborn Rookie
The lives of Choiseong Group chairman Kang Yong Ho (Son Hyun Joo) and newly-signed Choiseong FC soccer player Hwang Jun Hyeon (Lee Jun Young) are forever intertwined when Jae Seong (Jin Goo), the chairman’s son, hits Jun Hyeon with his father’s car while trying to cover up evidence of his and his twin sister Jae Gyeong’s (Jeon Hye Jin) embezzlement. The subsequent injury ends Jun Hyeon’s soccer career before it starts, and he’s expected to pay back a 400 million won penalty fee. Furious, he confronts the chairman, but in a horrific twist, both of them end up falling down the stairs – and when Chairman Kang wakes up, he’s inhabiting Jun Hyeon’s body. Faced with this unprecedented situation, the chairman decides to shake up the company and expose his children’s misdeeds by posing as a genius new employee, with help from Bang Geul (Lee Ju Myoung), his youngest daughter.