The Practical Guide to Love
While Lee Ui Young’s (Han Ji Min) professional life thrives, her romantic life flounders – she dreams of finding love, but isn’t interested in wasting time. After mistakenly thinking that a coworker has a crush on her, she follows her friend’s suggestion to go on blind dates and meets two very different men: furniture designer Song Tae Seop (Park Sung Hoon), who initially rubs her the wrong way by asking if she's dating to marry on the first date, and actor Shin Ji Su (Lee Ki Taek), who actually stood in for someone else before deciding to pursue her himself. After years of romantic drought, Ui Young struggles to figure out who she sees as a future partner – the man who offers her stability and devotion, or the man who offers her passion and excitement. This drama was adapted from the web comic "Efficient Dating for Singles" by Tari.