Serendipity's Embrace
In her final year of high school, Lee Hong Ju (Kim So Hyun) fell head over heels in love. But this first brush with love ended in heartbreak. Ever since, she has been deeply skeptical when it comes to everything love-related. A decade later, she has become an animation producer when fate reunites her with her former crush, Hu Yeong (Chae Jong Hyeop), in a cafe. He has returned to South Korea from the United States, and is now a 29-year-old financial planner. They are both hit by a wave of emotions. Could a fresh chance at romance be in the cards? Or has too much water passed under the bridge? This 2024 South Korean drama series was based on a webtoon by Nam Ji Eun.