My Sweet Mobster
Once a convict, Seo Ji Hwan (Um Tae Goo) is now a successful, albeit overly cautious CEO, who has yet to experience any of life’s more enjoyable pleasures: namely falling in love. But all that changes when fate brings beloved children’s content creator Go Eun Ha (Han Sun Hwa) into his life. The unlikely pair find love most unexpectedly but Eun Ha’s longtime fan, Prosecutor Jang Hyeon U (Kwon Yool) isn’t ready to let her go without a fight. Directed by Kim Young Hwan and Kim Woo Hyun, this 2024 South Korean romantic comedy series was adapted from the web novel “The Woman Who Plays” by Park Soo Jung.