Sydney White
America's sweetheart Amanda Bynes stars in the fun comedy Sydney White! When tomboy Sydney (Bynes) is banished from the most popular sorority on campus, she is taken in by seven socially challenged but endearing guys. With the help of her new friends, Sydney stands up for outcasts everywhere and takes on the reigning campus queen in a popularity showdown! But can she succeed and also win the heart of gorgeous frat guy Tyler Prince? You'll love this hilarious and sweet age-old story with a charming modern-day twist!