Table for All
What if food waste could be gourmet meals feeding social vulnerable people? Visionary chef Massimo Bottura brings together other renowed chefs, such as Joan Roca, Alain Ducasse, Alejandro de la Peña and Virgilio Martinez to unveil that tons of food destined for the dumpster in a Olympic Village could be ingredients far deeper, feeding people with heart, soul and social dignity in his new soup kitchen Reffetorio Gastromotiva at Rio de Janeiro Olympic Games.