Tarzan in Manhattan
Tarzan goes to New York to rescue the chimp Cheetah, who has been captured by an evil animal experimenter. There, he teams up with Jane, a cab driver and daughter of an ex-cop private eye, who help Tarzan free Cheetah and his friends.