Tel Aviv Sessions: Avi Lebovich Orchestra
The legendary Yellow Submarine Jazz Club in Jerusalem presents trombonist Avi Lebovich and his Orchestra. The Orchestra is a contemporary incarnation of the traditional big band, combining jazz with different musical influences. Jazz, Modern, Orchestra.