Termite
This Multi-Award Winning Film is about a troubled young girl who gets a job at a modeling school where she is tortured by the voices in her head and the sounds in the walls. Roman Polanski meets Roger Corman in this micro-budget masterpiece made by a group of students under the leadership of veteran actor John Walcutt (DRIFTWOOD/GHOST WHISPERER/CRASH).