The Adversary The Adversary
On January 9th 1993, Jean-Claude Romand killed his wife, his children and his parents. Then he tried to kill himself, unsuccessfully. Investigations proved that he had never been a doctor as he had claimed for 18 years, and ...still harder to believe- he hadn't been anything else either. When he was on the brink of being found out, he chose to eliminate all the people whose opinion of him was more than he could bear.