The Backpacker
On the lonely outback roads of Australia a deadly secret awaits returning soldier Sergeant Ben Cross. Vincent Malek, a cruel and meniacal killer forces Ben to play his deadly game. Relentlessly hunted through unforgiving terrain, Ben must draw on all his strength to survive, and unravel the truth along the way in a deadly game of cat and mouse, leading to one crucial question; how far will you go for revenge...