The Barn Part 2
Halloween, early 90s: A few years have passed since a demonic trio of killers terrified a teenage clique in the small town of Helen's Valley. Michelle, the only survivor of the massacre, is now in a sorority and organizes a creepy party. However, it quickly takes a bloody turn.