The Bay of Silence
When Will discovers his wife and three children have suddenly disappeared, his perfect world begins to unravel. Setting out on a frantic search to recover his family and finding them in a remote village in northern France, relief soon turns to horror as he discovers his infant son has mysteriously died. What happened to his family? Is the cost of the truth a price worth paying?