The Blonde One
In the suburbs of Buenos Aires, Gabriel has just moved in with his colleague, Juan. Shy and reserved, Gabo is reluctant to follow Juan's wandering hands and meaningful looks. With a revolving door of beauties streaming out of Juan's bedroom, his machismo seems firmly in place. However, the attraction between the two men is undeniable. What starts out as a sexual relationship based on convenience of location, soon develops into the engrossing evolution of a tender and intimate relationship, which is as sweet as it is heartbreaking. But, as reality begins to set in on their homemaking fantasy, something has to give, or does it?