The Butcher, the Chef, and the Swordsman
In this fast-paced, “cutting-edge” action-comedy, a mystical blade transforms the lives of three ambitious men. This trilogy of intertwined stories based on desire, vengeance and greed proves that the power of the blade is matched only by the trouble it brings to its owners.