The Caddy
In this zany farce, Harvey (Jerry Lewis) is a shy but talented pro golfer who, because he can't face the crowds, coaxes his buddy Joe (Dean Martin) into a big time tournament. As Joe's caddy, Harvey is a disaster, and the two have a hilarious quarrel on the fairway which results in their being banned from golf. Their antics, however, have led to a new career in comedy. Dean Martin sings a number of lovely ballads to his girl (Donna Reed), and Jerry Lewis makes his kind of puppy love to his girl (Barbara Bates). The great comedy team makes this one of their funniest films.