The Cigarette
When an unsuspecting Jasmin Flores is dumped by her boyfriend, and dismissed by her parents, she gets a job selling cigarettes in the streets of New York City. Unbeknownst to Jasmin, the cigarettes cause madness, chaos, and murders in Manhattan. Once the murders begin to pile up, Jasmin has to claim her innocence while solving the riddle of the laced cigarettes.