The Color Wheel
JR (Carlen Altman), an increasingly transient aspiring news anchor, forces her disappointing younger brother Colin (Alex Ross Perry) to embark on a road trip to move her belongings out of her professor-turned-lover’s apartment (Bob Byington). Traveling through fog-shrouded highways of New England, chaos and calamity are not far behind in his comedic symphony of disappointment and forgiveness.