The Condemned
Determined to restore her dying father's reputation, Ana travels to the remote town of Rosales. Decades ago, he settled there and opened his first free clinic for cancer research. He launched an illustrious medical career - and fell in love. Ana plans to celebrate her father's scientific and humanitarian achievements by transforming the old family mansion into a world-class museum. She will preserve his legacy, and also breathe new life into the forgotten Rosales. But the townspeople-now destitute and helpless-do not greet her warmly. Neither does the house.