The Convent
Emilia, a rebellious and defiant young woman, is sent to a convent by her father to be reformed. Her arrival begins to unleash paranormal manifestations within the residents, religious, and the confined mentally ill. Strange things begin to happen, with violence and terror boiling over inside the facility. Emilia is at the center of it and soon the dark secrets of the convent will be revealed.