The Parish
A widow haunted by the gruesome death of her husband uproots her daughter and moves them to a peaceful rural town. Then the real nightmares begin when she and her daughter stumble upon a long-buried scandal. They team up with the town’s priest after encountering a creepy young boy, a hostile janitor and a blood thirsty nun who will stop at nothing to protect the deadly secrets of The Parish.