The Cornered Mouse Dreams of Cheese
Kyoichi Otomo (Tadayoshi Okura), a serial cheater, finds himself caught by Imagase Wataru (Ryo Narita), a private detective hired by his wife and his former university friend. Imagase uses his evidence of Kyoichi's infidelity to negotiate intimate encounters, blackmailing Kyoichi with the threat of exposing his affairs. When Kyoichi's wife eventually divorces him, the two men begin to explore their complicated relationship, with Imagase harboring a long-standing crush on Kyoichi. Their connection deepens, revealing complex emotions and challenging dynamics between a chronic cheater and his persistent admirer. Can these two navigate their tumultuous past and potential future together? Adapted from Setona Mizushiro's manga, "The Cornered Mouse Dreams of Cheese" is a 2020 Japanese romance film directed by Yukisada Isao.