The Devil's Left Hand
A Demonic entity breaches a Medium at a young couple's housewarming party, wreaking havoc and terrifying the attendees. After the party, the entity begins stalking the guests. They attempt to fight back, but don't know who they can trust as the Demon can shape-shift and appear to be anyone. The stakes grow higher when the Demon begins killing them, one by one.