The Duke
The faithful canine companion to the Duke of Dingwall, Hubert, inherits the Duke’s estate and turns the world of high society upside down. With Hubert’s new legal guardian being the Butler’s niece, this unlikely duo have a hard time fitting into their new world. The Duke’s conniving nephew believes the two to be a royal pain and will stop at no cost to steal the inheritance, even if it means marrying into the “Dukedome” via their pet poodle. A dog’s tale of love and devotion that will have your family sitting up and begging for more!