The Expendables 3
In The Expendables 3, Barney (Stallone), Christmas (Statham) and the rest of the team comes face-to-face with Conrad Stonebanks (Gibson), who years ago co-founded The Expendables with Barney. Stonebanks, now a ruthless arms trader, is making it his mission to end The Expendables - but Barney has other plans. He recruits a new generation of Expendables, with the latest mission a clash of classic style versus high-tech expertise in the Expendables’ most personal battle yet.