The Festival
When Nick (Joe Thomas – The Inbetweeners) gets dumped at his graduation he has a colossal meltdown in front of the entire university. Convinced his life is over, his best mate has the perfect solution: three days at an epic music festival. Before long, their experience soon descends into chaos and a series of hilarious situations including unexplained tattoos, strip teases, mud, music and mayhem. From the creator of ‘The Inbetweeners’ and featuring Nick Frost (Hot Fuzz, Shaun of the Dead) and Noel Fielding (The Mighty Boosh) ‘The Festival’ is a hilarious comedy about friendship, growing up, and going mad in a field.