The Final Master
In 1930s China, unrest rules the nation. Chen, the last Wing Chun master, arrives in Tianjin to expand his kung fu – but his ambition gets him entangled in a power struggle between Tianjin's martial arts Grandmaster, a dominant underworld Madam, and the town's military leaders. Can he protect his family from the dangers of the martial arts world, or will it consume everything he loves?