The Glass Key
Ed Beaumont is the loyal right-hand man of Paul Madvig, a corrupt politician who is accused of murder. Hunting down the real killer, Beaumont must endure a brutal beating from gangsters, the annoying hindrance of the police and the beguiling advances of his boss's fiancée, socialite Janet Henry.