The Good Intentions
Early nineties in Buenos Aires. Amanda is 10 years old, has two younger siblings and separated parents with whom the children live alternately. When they are with their father, Amanda is forced to take the place of an adult and take care - as she can - of everyone, since Gustavo is a very particular type who loves his children just a little more than himself. But one day, his mother proposes an alternative outside the country, far from her father's messy life, and that proposal puts Amanda in check.