The Grotto
A young man is the sole survivor following a serious incident in a sealed-off cave. At the scene, four bodies were found and forensic scientists claim that this same man has murdered his friends, his wife and their tour guide. In hospital, he denies being a murderer and refuses to cooperate with the police. Sure that his wife was possessed by evil forces, he asks a nun for help.