The Gullspång Miracle
A seemingly divine premonition leads Norwegian sisters Kari and May to buy an apartment in the small Swedish town of Gullspång. To their surprise, the seller looks remarkably similar to their older sister Astrid, who committed suicide thirty years earlier. What’s even more odd is that this doppelgänger used to go by “Lita,” the same nickname as their deceased sister. What begins as an eerie story of destiny, faith and improbable coincidence soon becomes a Pandora’s Box of stranger-than-fiction revelations and awkwardly comical mishaps in this “riveting” and “one-of-a-kind” documentary that is “complete with Lynchian echoes of Twin Peaks” (The Hollywood Reporter).